Klachtenprocedure - Recreaparts
denemarken camping 2

Klachtenprocedure

(Europese) Klachtenprocedure.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@recreaparts.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

©Recreaparts, januari 2017

 
 
BELANGRIJKE MEDEDELING OVER BEREIKBAARHEID>
Van vrijdag 7 september tot en met 29 september zijn wij via de mail moeilijker te
bereiken in verband met cursus/bijscholing en herinrichting van ons bedrijf.
Wij doen onze uiterste best om u zo snel mogelijk te beantwoorden.
Bestellingen in deze periode geplaatst worden na 30 september aan u geleverd.
Wij hopen u na deze periode weer te begroeten met onze nieuwste kennis van de producten.

 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN