(Europese) Klachtenprocedure. - Recreaparts
denemarken camping 2

(Europese) Klachtenprocedure.

(Europese) Klachtenprocedure.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@recreaparts.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

©Recreaparts, januari 2017
Nu ook bij Recreaparts aangeven van bezorgtijd of bezorgdag.
Nu ook bij Recreaparts kan je zelf aangeven de bezorgtijd of bezorgdag van uw pakket. 
Dit geldt alleen voor de pakketten die zijn verzonden per Post.nl
Via de Track & Trace e-mail kan je op de PostNL tracking site of via de app de dag en/ of tijd van de bezorging wijzigen.
Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00uur op de dag van bezorging.
Weer een extra service van Recreaparts.nl
 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN